Az önazonos élet után tud jönni az önazonos vállalkozás

Hogyan támogatlak a vállalkozói hétköznapok kialakításában?

Ez nem arról szól, hogy megmondjam, melyik termékedre rakd a legnagyobb árrést, hogy elérd a kívánt bevételt. A vállalkozásodat azért hoztad létre szerencsésebb esetben, mert nagyon szereted a hivatásodat. Azonban egy vállalkozás működtetése során nem csak azokkal a tevékenységekkel kell foglalkozni, ami miatt azt létrehoztuk, hanem kell foglalkozni az ügyfélszerzéssel, adminisztrációval, automatizálásokkal, pénzügyekkel, delegálással stb. A legtöbb vállalkozó ezzel nem számol az induláskor és nem érti, miért csökken a produktivitása. Ha halogatjuk vagy hanyagul csináljuk meg ezeket a nemszeretem feladatokat, akkor az negatív hatással van a vállalkozásunkra. Ahhoz, hogy ezeket a nemszeretem feladatokat is jól ellássuk más nézőpontból kell rájuk nézni és/vagy technikákat, rutinokat kell hozzájuk kialakítani.
A cél, hogy megtaláld a saját ritmusodat, amiben elégedett és produktív vagy, ehhez a következőkben tudlak támogatni:

  • időgazdálkodás – hatékonyságnövelés, saját munkamódszer kialakítása
  • céltervezés -stratégia
  • asszertív kommunikáció
  • reziliencia fejlesztés
  • motiváció fenntartása
  • kiégés megelőzés
  • munka-magánélet egyensúlya
  • stresszoldás

„A jövőd attól függ, hogy mit teszel ma”

Hogyan függ össze az önismeret és a marketing/ vállalkozás?

Úgy gondolom, hogy aki időt, energiát, pénzt fektet egy konzultációba, ő szeretne változást, előrelépést a vállalkozásában. A konzultációkon rendkívüli lelkesedést is szoktam tapasztalni, főleg, hogy megbeszéljük a célhoz az akciótervet is. A megvalósítás viszont gyakran elmarad önismereti elakadás miatt, főleg, ha énmárkáról van szó.

Ha úgy gondolod, hogy a vállalkozásodban a marketinget kellene leginkább fejleszteni, azokban az esetekben érdemes konzultálnunk, ha szeretnéd

  • megtalálni a saját hangod az online térben és önazonosan kommunikálni
  • ha a marketinget végre nem nyűgként élnéd meg,
  • hogy, könnyebben menjen a tartalomgyártás
  • átlátni a marketinget, mint folyamatot, rendszert
  • tudni, hogy a vállalkozásodnak az 1001 opció közül mire van szüksége
  • tudni, hogy ár-érték arányban mi a legjobb választás a vállalkozásodnak
  • hosszú távon átlátni, milyen marketingstratégia kell ahhoz, hogy megvalósuljanak a vállalkozói céljaid
  • hogy, ne egy tucat szakemberrel kelljen egyeztetned a különböző marketing területek miatt
  • hogy, új lendületet kapjon a vállalkozásod
  • hogy, részt vegyek a honlap tervezési folyamatodban, ami támogatja is az ügyfélszerzésed, nem csak egy digitális névjegy lesz
  • elkerülni azt, hogy a tanácsadás során tovább küldjenek egy másik szakemberhez további információkért és megvalósításért. 

Egyéni konzultációk, marketing auditok és hosszú távú együttműködések megrendelése előtt is azt ajánlom, hogy mielőtt bármibe is belevágnánk egyeztessünk egyet Google Meet-en, mi az elképzelésed, célod, én pedig elmondom, tudlak-e ebben támogatni és hogyan.

Ezen az egyeztetésen nem adok szakmai tanácsokat, hanem leginkább kérdezek, hogy helyesen mérjem fel a vállalkozásodat, terméked- szolgáltatásod és, hogy mire van szükséged valójában.

Egyéni konzultáció: 23.000 Ft 

Auditálás: 70.000 Ft-tól

Havi díjas szolgáltatások: Kérj egyedi ajánlatot!

A küldés domb megnyomásával elfogadod az Adatkezelési nyilatkozatot és hozzájárusz adataid kezeléséhez.